Wówczas to interaktywna agencja marketingowa przejmie takie zadania jak profesjonalna analiza seo strony lub audyt. Rozwijając powyższe definicję można powiedzieć, że SEO jest procesem kompleksowej optymalizacji stron i witryn internetowych pod działania wszelkich wyszukiwarek internetowych. Jest to skrót od Search Engine Optimization . W skrócie mówiąc jest to tak popularne ostatnimi czasy w internecie pozycjonowanie stron i witryn www. Z kolei SEM jest pojęciem odnoszącym się do szeregu działań promocyjnych i marketingowych, których zadaniem jest wypromowanie danej witryny internetowej. Rozwinięciem skrótu jest Search Engine Reklama. Jeżeli już SEO można samodzielnie prowadzić w sposób darmowy, o tyle SEM wymaga najczęściej nakładów finansowych. Przede wszystkim na kampanie reklamowe Google Ads oraz FB Ads. Są to miejsca, w których najczęściej wykupuje się miejsca reklamowe i wytwarza kampanie reklamowe. Bez wątpienia od skuteczności danej kampanii marketingowej będzie zależeć to, czy będzie ona skuteczna i rentowna, czy też nawet inaczej. Podobnie zresztą jak wyniki w Google. Tutaj spore znaczenie na sukces ma pozycjonowanie stron firmowych, osobistych i tak dalej. Nic więc dziwnego, że spora przedsiębiorców i osób bez doświadczenia woli takie zadania powierzyć firmom ze wnętrznym. Dla nich to przede wszystkim oszczędność i pieniędzy, ponieważ doświadczona agencja Google Adwords zaraz zajmie się wszystkim w zdecydowanie najlepszy możliwy sposób.
Zobacz również: pozycjonowanie stron www